Szanowny Kliencie, jeżeli znalazłeś się na tej stronie, oznacza to, że najprawdopodobniej coś poszło nie tak w realizacji zamówienia i nie jesteś zadowolony z dokonanego zakupu.
Nie ma jednak powodów do zdenerwowania! Nasza firma szanuje Twoje prawa. Poniżej zamieściliśmy informacje, które pozwolą Ci szybko i wygodnie złożyć reklamację lub dokonać zwrotu towaru w ramach odstąpienia od umowy.
Oczywiście, nie musisz korzystać z naszych formularzy, a skorzystać z innych lub samodzielnie sporządzić stosowne pismo. Masz tutaj pełną dowolność!
I. Chcę dokonać zwrotu wszystkich lub część produktów z zamówienia.
Wypełnij formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy i prześlij drogą elektroniczną w odpowiedzi na ostatni status zamówienia lub na adres e-mail [email protected]. Masz na to 30 dni od chwili odebrania przesyłki lub ostatniego produktu z Twojego zamówienia.
Od chwili złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz maksymalnie 14 dni na odesłanie produktów do nas, od których zakupu odstąpiłeś.
Produkty powinny być należycie zabezpieczone* na czas transportu i dostarczone na nasz adres wraz z wypełnionym formularzem (dostępny w linku na dole strony):
* wszelkie kwestie związane z zapakowaniem produktu dostępne są w "Regulaminie zwrotów, wymian i reklamacji"
Magazyn Uni-Sport Sp. z o.o. Brama 2
ul. Siemianowicka 78
41-902, Bytom
Produkty do zwrotu możesz odesłać do nas za pomocą opcji darmowych, szybkich zwrotów od firmy InPost. Skorzystaj z poniższego przycisku lub wybierz opcję "zwrot" w aplikacji, wypełnij wymagane dane do nadania zwrotu, a automatycznie otrzymasz kod zwrotu, by umieścić przesyłkę w Paczkomacie.
Szybkie Zwroty InPost
Możesz wybrać odpowiednią opcję wielkości paczki względem zwracanego produktu. Od złożenia zlecenia masz 2 tygodnie na nadanie przesyłki w najbliższym lub najwygodniejszym dla Ciebie automacie Paczkomat. Twój zwrot będzie dostępny też w aplikacji, gdzie możesz śledzić jego trasę do naszego Magazynu.
Możesz odesłać też produkty na własny koszt oraz odpowiedzialność, nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub wysłanych do automatu Paczkomat. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem dowolnej Firmy Kurierskiej bądź Poczty Polskiej na adres podany powyżej.
Środki płatnicze w ramach zwrotu trafią na Twoje w ciągu maksymalnie 14 dni od momentu otrzymania przez nas przesyłki ze zwrotem, w formie płatności wybranej podczas realizacji zamówienia. W przypadku płatności za pobraniem lub przelewem tradycyjnym, pamiętaj o wskazaniu numeru konta bankowego, na które ma zostać zrealizowane zlecenie zwrotu środków płatniczych.
Status otrzymania przesyłki ze zwrotem zweryfikujesz poprzez aplikację InPost jeżeli skorzystałeś z opcji darmowych zwrotów lub u przewoźnika, poprzez którego wysłałeś do nas swój zwrot.
II. Chcę wymienić rozmiar lub kolor produktu z zamówienia.
Dla zamówień złożonych od 19.11.2024:
Złóż ponowne zamówienie na interesujący Cię produkt w wymaganym rozmiarze i kolorze, a niepasujący odeślij do nas, korzystając z darmowej opcji zwrotu według informacji w punkcie 1. Dla szybszej realizacji zmieniliśmy i usprawniliśmy dotychczasowy proces wymiany.
Dla zamówień złożonych przed 19.11.2024:
Proces wymiany produktu jest realizowany jednorazowo w obrębie tego samego modelu, wymienić można rozmiar lub kolor z zachowaniem tej samej ceny produktu z Twojego zamówienia.
W przypadku chęci wymiany na produkt w innym kolorze, ale posiadającym inną cenę lub całkowicie na inny model należy odstąpić od umowy zakupu i złożyć nowe zamówienie na nowy produkt. Środki płatnicze za produkty otrzymasz w ciągu maksymalnie 14 dni od momentu otrzymania przez nas przesyłki ze zwrotem.
Chęć wymiany należy zgłosić w terminie 30 dni od dnia odebrania przesyłki w odpowiedzi na wysłany ostatni status zamówienia lub na adres e-mail [email protected] podając numer zamówienia oraz wymagane dane produktu, jakim jest podanie rozmiaru lub koloru.
Od chwili przesłania zgłoszenia wymiany masz maksymalnie 14 dni na odesłanie do nas produktów, które chcesz wymienić.
Produkty powinny być należycie zabezpieczone na czas transportu i dostarczone na nasz adres wraz z wypełnionym formularzem (dostępny w linku na dole strony):
Magazyn Uni-Sport Sp. z o.o. Brama 2
ul. Siemianowicka 78
41-902, Bytom
Po otrzymaniu produktów do wymiany nadamy niezwłocznie przygotowane dla Ciebie produkty na wymianę w ten sam sposób jak podczas realizacji zamówienia.
III. Chcę zgłosić problem z produktem lub zamówieniem.
Jeżeli zakupione produkty:
-
dotarły do Ciebie uszkodzone;
-
dotarły do Ciebie inne, niż w Twoim zamówieniu;
-
dotarły do Ciebie i są niezgodne z umową lub posiadają jakąś wadę.
W takim wypadku należy skorzystać z możliwości reklamacji zamówienia. Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy, pod adresem mailowym [email protected] lub na numery kontaktowe podane na stronie Sklepu w zakładce Kontakt - https://mmtsklep.pl/contact, W zgłoszeniu podaj numer swojego zamówienia, opisz problem, jaki powstał i dołącz zdjęcia uszkodzonego produktu lub który został błędnie dostarczony- ułatwi nam to szybsze zajęcie się Twoją sprawą i rozwiązanie problemu.
Dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej zweryfikować i rozwiązać powstały problem z Twoim zamówieniem.
IV. Chcę zgłosić reklamację produktu.
Jeżeli stwierdzisz, że towar zakupiony w naszej sieci posiada lub powstała w nim wada, możesz skorzystać z możliwości reklamacji produktu. Zgłoś ją w najbliższym Salonie Firmowym lub bezpośrednio do naszego Działu Reklamacji.
W pierwszej kolejności prześlij zgłoszenie drogą mailową pod adresem [email protected], załączając formularz reklamacji (dostępny na dole strony), opis lub zdjęcia wady, przyśpieszy to proces złożenia reklamacji.
Aby zweryfikować zgłoszenie, dopytać o jego zasadność lub decyzję skontaktuj się bezpośrednio z naszym Działem Reklamacji pod adresem e-mail [email protected] lub pod numerem kontaktowym 511-819-010.
Adres Działu Reklamacji:
Uni-Sport Sp. z o.o. (z dopiskiem Dział Reklamacji MAMMUT)
ul. Siemianowicka 5a
40-301 Katowice
V. POSTANOWIENIA OGÓLNE
Warunki oraz zasady zwrotów, wymian i reklamacji określa ich regulamin (dostępny na dole strony) w Sklepie Internetowym prowadzony przez:
Uni-Sport Spółka z o.o.
40-301 Katowice, ul. Siemianowicka 5a
e-mail: [email protected]
telefon: 506299854
NIP: 954-265-09-11, REGON: 241009075
nr wpisu do KRS: 0000312914