Dotyczy nowych detektorów lawinowych Barryvox 2 i S2 z sezonu zima 2024/2025.
Drodzy Klienci,
Od 1862 roku marka Mammut zawsze była synonimem jakości, bezpieczeństwa i innowacji. Bezpieczeństwo i ochrona naszych sportowców i klientów są w centrum wszystkiego, co robimy. Dlatego nieustannie testujemy i ulepszamy nasze materiały i produkty, aby utrzymać nasze wysokie standardy. Podczas tego procesu zidentyfikowaliśmy potencjalny problem z przełącznikiem zasilania występujący w niektórych przypadkach w nowych detektorach lawinowych Mammut Barryvox 2 i Mammut Barryvox S2. Dlatego zdecydowaliśmy się wycofać wszystkie urządzenia, które potencjalnie mogły zostać objęte wadą produkty w celu sprawdzenia i, w stosownych przypadkach, naprawy lub wymiany urządzeń.
Potencjalna usterka opiera się na problemie technicznym montażu.
W rezultacie główny przełącznik w urządzeniach, których to dotyczy, może być nieprawidłowo ustawiony. Może to prowadzić do niezamierzonego przełączenia z trybu wysyłania na tryb wyszukiwania pod naciskiem od boku na przełącznik, a nawet do całkowitego wyłączenia urządzenia. Wada ta może stanowić potencjalne zagrożenie dla bezpieczeństwa użytkowników i wymaga natychmiastowej naprawy.
Po zidentyfikowaniu tego problemu przeprowadziliśmy w 100% kontrolę naszych zapasów urządzeń, potwierdzając, że dotyczy to tylko modeli Barryvox 2 i Barryvox S2. Problem nie dotyczy modeli Barryvox i Barryvox S z poprzednich sezonów.
Udało nam się zidentyfikować przyczynę występowania potencjalnej usterki i natychmiast rozpoczęliśmy proces łagodzenia jej skutków oraz aby zapewnić terminową kontrolę lub wymianę dotkniętych nią urządzeń.
Prosimy o zwrot Barryvox 2 lub Barryvox S2 w celu sprawdzenia i wymiany.
Mamy przygotowane, gotowe rozwiązanie dla wszystkich urządzeń, których dotyczy to wezwanie. W związku z tym prosimy o:
- Sprawdzenie, czy posiadasz detektor Mammut Barryvox 2 lub Barryvox S2. Prosimy o zapoznanie się ze zdjęciami i numerami modeli w celu identyfikacji właściwych modeli.
- Przejście do formularza zwrotu produktu: https://www.mammut.com/int/en/support/contact?form=repairWarranty
- Wprowadź swoje dane klienta
- Wybierz „Sprzęt lawinowy” jako kategorię przedmiotu
- Wypełnij wszystkie szczegóły dotyczące urządzenia (patrz lista poniżej)
- Podaj „Barryvox Recall 2024” jako opis problemu
- Pozostaw puste pole „Dowód wydania”
- Prześlij formularz drogą online
- Po przetworzeniu zgłoszenia otrzymasz e-mailem etykietę zwrotną do wydrukowania.
- Zapakuj Barryvox 2 lub S2 i wyślij go do firmy Mammut w celu sprawdzenia (adres na etykiecie zwrotnej), postępując zgodnie z instrukcjami dostarczonymi przez dział obsługi klienta. Jeśli zakupiłeś zestaw lawinowy z łopatą i sondą, będziesz musiał zwrócić tylko sam detektor Barryvox 2 lub S2.
- Sprawdzimy produkty i zwrócimy je lub wyślemy zamienniki w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania produktu do weryfikacji.
Alternatywnie, możesz dostarczyć urządzenie Barryvox 2 lub S2 do najbliższego sklepu Mammut lub lokalnego dystrybutora- firmy Uni-sport w Polsce (formularz kontaktowy) -realizacja procesu wymiany w ten sposób może trwać dłużej niż 7 dni roboczych.
- Usunięcie wady jest całkowicie bezpłatne.
Proces ten obowiązuje niezależnie od miejsca zakupu urządzenia, jakim jest detektor lawinowy Mammut Barryvox 2 lub S2
Szczerze przepraszamy za niedogodności związane z wycofaniem urządzeń do weryfikacji.
Wiemy, że wielu z Was jest zajętych przygotowaniami do pierwszych wypraw w góry. Obiecujemy, że szybko zwrócimy sprawdzone urządzenie, jeśli nie uległo ono awarii.
Barryvox 2 i Barryvox S2 pozostają wiodącymi detektorami lawinowymi na rynku, a utrzymanie zaufania, jakim nas obdarzyliście, jest naszym najwyższym priorytetem.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące któregokolwiek z tych produktów lub innych produktów Mammut, nie wahaj się skontaktować z działem obsługi klienta Mammut.
Formularz zwrotu poprzez stronę globalną ->
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
- Których produktów może dotyczyć usterka?.
Symbol produktu | Nazwa produktu |
2620-00380 | Barryvox S2 |
2620-00370 | Barryvox 2 |
2620-00360 |
Jako część zestawów lawinowych: - Barryvox S2 Pro Light 280 Package |
- Gdzie mogę wysłać produkty do kontroli lub wymiany?
Prosimy o wysyłanie paczek z urządzeniem Barryvox do Mammut Sports Group. Dokładny adres dla Twojego regionu zostanie podany na etykiecie zwrotnej, którą otrzymasz po wypełnieniu formularza zwrotu. Detektor można również dostarczyć do najbliższego sklepu Mammut w Polsce lub skontaktować się z Nami poprzez formularz kontaktowy, lub mailowo na [email protected] . - Których produktów może dotyczyć problem? Dotyczy on modeli detektorów lawinowych Mammut Barryvox 2 oraz Barryvox S2. Dostępnych pojedynczo oraz wchodzących w skład zestawów: Barryvox S2 Pro Light 280 Package, Barryvox S2 Peak 240 Package, Barryvox 2 Peak 240 Package, Barryvox 2 Tour 280 Package
- Na czym dokładnie polega problem?
Z powodu niedokładności w procesie montażu, główny przełącznik w niektórych urządzeniach może być źle ustawiony. Usterka potencjalnie powoduje niezamierzone przełączenie z trybu wysyłania na tryb wyszukiwania pod naciskiem od boku na przełącznik, a nawet całkowite wyłączenie urządzenia. Wada stanowi zagrożenie dla bezpieczeństwa użytkowników, a marka Mammut traktuje ją bardzo poważnie, dlatego przeprowadzona zostaje powyższa akcja dobrowolnego zwrotu urządzeń. - Kiedy mogę spodziewać się zwrotu lub wymiany mojego urządzenia?
Pracujemy na pełnych obrotach, aby sprawdzić i zwrócić twoje urządzenie lub zapewnić jego wymianę w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania zwrotu produktu do weryfikacji. - Czy w wyniku tego błędu montażowego doszło do jakiegoś wypadku?
Jest to dobrowolne wycofanie i nie wiemy ani nie zarejestrowaliśmy informacji o żadnych wypadkach związanych z tą potencjalną wadą. - Dlaczego ten podstawowy błąd nie został zidentyfikowany podczas wstępnych kontroli jakości? Jeśli istniała polityka, dlaczego nie była ona egzekwowana/kontrolowana?
Wyznaczamy najwyższe standardy wydajności i bezpieczeństwa naszych produktów. Mammut Barryvox 2 i S2 to złożone produkty techniczne, montowane przez naszego wieloletniego partnera technologicznego w Szwajcarii. Niestety, problem pojawił się podczas procesu montażu, został już w pełni rozwiązany i nie będzie się już więcej pojawiał. Szczerze przepraszamy za to niedopatrzenie. - Jakie są konsekwencje tego problemu? Jak Mammut będzie zapobiegać takim przypadkom w przyszłości?
We współpracy z naszym szwajcarskim partnerem technologicznym zwiększyliśmy już i tak dokładne kontrole jakości podczas montażu urządzeń i po nim, aby upewnić się, że sytuacja się nie powtórzy. Marka Mammut od dawna cieszy się reputacją zaufanej marki zwiększającej i dbająca o bezpieczeństwo użytkowników w sportach górskich, a naszym najwyższym priorytetem jest utrzymanie i przekraczanie oczekiwań naszych klientów. - Czy Mammut będzie nadal sprzedawać Barryvox 2 i S2?
Tak, Barryvox 2 i S2 to nasze flagowe detektory lawinowe i jesteśmy dumni z tych innowacyjnych produktów, które wyznaczają standardy bezpieczeństwa lawinowego. Będziemy nadal oferować te produkty i zobowiązujemy się do podjęcia wszelkich niezbędnych kroków w celu zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa naszym klientom.
Modele, których dotyczy problem:
W razie dodatkowych pytań, skontaktuj się z nami.