Zwroty, wymiany i reklamacje

Zwroty, wymiany i reklamacje

Szanowny Kliencie, jeżeli znalazłeś się na tej stronie, oznacza to, że najprawdopodobniej coś poszło nie tak w realizacji zamówienia i nie jesteś zadowolony z dokonanego zakupu.

Nie ma jednak powodów do zdenerwowania! Nasza firma szanuje Twoje prawa. Poniżej zamieściliśmy informacje, które pozwolą Ci szybko i wygodnie złożyć reklamację lub dokonać zwrotu towaru w ramach odstąpienia od umowy.

Oczywiście, nie musisz korzystać z naszych formularzy, a skorzystać z innych lub samodzielnie sporządzić stosowne pismo. Masz tutaj pełną dowolność!
 

I. Chcę dokonać zwrotu wszystkich lub część produktów z zamówienia.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać w terminie 30 dni od dnia odebrania przesyłki w odpowiedzi na wysłany ostatni status zamówienia lub na adres e-mail [email protected].
 

Od chwili złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz maksymalnie 14 dni na odesłanie produktów, od zakupu których odstąpiłeś.

Produkty powinny być należycie zabezpieczone* na czas transportu i dostarczone na nasz adres wraz z wypełnionym formularzem (dostępny w linku na dole strony):
*
wszelkie kwestie związane z zapakowaniem produktu dostępne są w "Regulaminie zwrotów, wymian i reklamacji"

Magazyn Uni-Sport Sp. z o.o. Brama 2
ul. Siemianowicka 78
41-902, Bytom


Produkty do zwrotu odsyłasz na własny koszt oraz odpowiedzialność, nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka” lub wysłanych do Paczkomatu. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem dowolnej Firmy Kurierskiej bądź Poczty Polskiej na adres podany powyżej.
 

Środki płatnicze za produkty otrzymasz w ciągu maksymalnie 14 dni od momentu otrzymania przez nas przesyłki ze zwrotem, w formie płatności wybranej podczas realizacji zamówienia. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym lub "za pobraniem" prosimy o wypisanie numeru konta bankowego na formularzu odstąpienia od umowy do dokonania zwrotu środków przelewem.
 

Status otrzymania przesyłki z zwrotem zweryfikujesz u przewoźnika, poprzez którego wysłałeś do nas swój zwrot.

 

II. Chcę wymienić rozmiar lub kolor produktu z zamówienia.

Proces wymiany produktu jest realizowany jednorazowo w obrębie jednego modelu, wymienić można rozmiar lub kolor z zachowaniem tej samej ceny produktu z zamówienia.

W przypadku chęci wymiany na produkt w innym kolorze ale posiadającym inną cenę lub całkowicie inny model należy odstąpić od umowy zakupu i złożyć nowe zamówienie na nowy produkt.
Środki płatnicze za produkty otrzymasz w ciągu maksymalnie 14 dni od momentu otrzymania przez nas przesyłki ze zwrotem.

 

Chęć wymiany należy zgłosić w terminie 30 dni od dnia odebrania przesyłki w odpowiedzi na wysłany ostatni status zamówienia lub na adres e-mail [email protected] podając numer zamówienia oraz wymagane dane produktu jakim jest podanie rozmiaru lub koloru.

Od chwili przesłania zgłoszenia wymiany masz maksymalnie 14 dni na odesłanie do nas produktów, które chcesz wymienić.

Produkty powinny być należycie zabezpieczone na czas transportu i dostarczone na nasz adres wraz z wypełnionym formularzem (dostępny w linku na dole strony):

Magazyn Uni-Sport Sp. z o.o. Brama 2
ul. Siemianowicka 78
41-902, Bytom

 

Po otrzymaniu produktów do wymiany nadamy niezwłocznie przygotowane dla Ciebie produkty na wymianę w ten sam sposób jak podczas realizacji zamówienia.

 

III. Chcę zgłosić problem z produktem lub zamówieniem.

Zakupione produkty:

  1. dotarły do mnie uszkodzone;

  2. dotarły do mnie inne, niż zamówiłem;

  3. dotarły do mnie i są niezgodne z umową.
     

W takim wypadku, możesz skorzystać z możliwości reklamacji zamówienia. Skontaktuj się z Obsługą Sklepu Internetowego pod adresem mailowym [email protected] lub na numery kontaktowe podane na stronie Sklepu w zakładce Kontakt - https://mmtsklep.pl/contact, w zgłoszeniu podając numer zamówienia, opisując problem lub załączając zdjęcie uszkodzonego produktu lub który został błędnie dostarczony.

Postaramy się jak najszybciej zweryfikować i rozwiązać powstały problem z Twoim zamówieniem.

 

IV. Chcę zgłosić reklamację produktu.

Jeżeli stwierdzisz, że towar zakupiony w naszej sieci posiada wadę, możesz skorzystać z możliwości reklamacji. Możesz ją zgłosić w najbliższym Salonie Firmowym lub przesłać do naszego Działu Reklamacji.

W pierwszej kolejności prześlij zgłoszenie drogą mailową pod adresem [email protected], załączając formularz reklamacji (dostępny na dole strony), opis lub zdjęcia wady.

Aby zweryfikować zgłoszenie reklamacyjne lub dopytać o jego zasadność skontaktuj się z naszym Działem Reklamacji pod adresem e-mail [email protected] lub pod numerem kontaktowym 511-819-010.


Adres Działu Reklamacji:
Uni-Sport Sp. z o.o. (z dopiskiem Dział Reklamacji MAMMUT)

ul. Siemianowicka 5a
40-301 Katowice

 

V. POSTANOWIENIA OGÓLNE

Warunki oraz zasady zwrotów, wymian i reklamacji określa ich regulamin (dostępny na dole strony) w Sklepie Internetowym prowadzony przez:

Uni-Sport Spółka z o.o.
40-301 Katowice, ul. Siemianowicka 5a
e-mail: [email protected]
telefon: 506299854
NIP: 954-265-09-11, REGON: 241009075 ,
nr wpisu do KRS: 0000312914

 

FORMULARZ ZWROTU I WYMIANY

FORMULARZ REKLAMACJI

REGULAMIN ZWROTÓW, WYMIAN I REKLAMACJI

Darmowa dostawa od 200 zł
Możliwy odbiór w sklepie
Profesjonalna pomoc
Zapisz się do Newslettera